Maili Pärnpuu

27 a65 kg ennetulemus 50 kg

Olen 27 aastane ja olen alati igatsenud voldivaba keha. Siiski on nad mul alati olnud. Kui töökaaslane parasjagu Fitlapiga alustas, siis kuulasin ta juttu sellest, mõtlesin, et tahan ka. Alguses ma tegelikult tellisin endale ühe teise teenusepakkuja kava, kuid see tundus nii keeruline, et tühistasin enda tellimuse juba järgmisel päeval. Võtsin ikkagi Fitlapi.

Minu teekond Fitlapiga

Alustasin Fitlapiga 2020 aasta märtsis, kaalusin siis umbes 65 kg. Tänaseks kaalun 50 kg. Esialgu seadsin endale eesmärgiks kaaluda 55, kuid kui olin selle (2.5 kuuga) saavutanud, tundus, et ma võiks võib-olla natuke veel vähemaks saada. Voldike kõhul kusjuures kaduski, kui kaalul 50 ette lõi, ei uskunudki, et on võimalik, aga näe, on. Olin sellessuhtes väga eeskujulik kava järgija, et ma ei söönud mitte midagi muud, kui ainult kava järgi, ja kindlasti aitas ka aktiivne töö mul seda 10 kg kiirelt maha raputada. Algul oli küll kahtlus, kas ma ikka suudan majoneesist ja võist loobuda.. tundus täiesti ebareaalne süüa võileiba ilma võita, aga polnudki see nii raske, kui ette kujutasin.

Tänaseks olen kindlasti palju teadlikum kaloritest ja kui palju need elu mõjutavad. Enne ei vaadanud kunagi koostisosi ega kalorisisaldust asjades. Ja kui mul pole võimalik teha kavajärgi toitu, oskan ikkagi arvestada õigete koguste ja paremate valikutega.

Proovisin olla kaval, enda toitude valmistamisel, et mitte liialt toitu ära visata, ega ka liiga tihti süüa teha. Ja mulle see Fitlapis meeldib, et võin teha suure koguse sama toitu ja süüa seda siis mitu päeva. Kuna Fitlapitada tahtsin ainult mina, siis mees ja laps sõid nii nagu nemad soovisid. Tegimegi süüa reaalselt 2x nädalas. Pühapäeval ja kolmapäeval. Kogused olid minu järgi arvestatud, aga kuna kordajat saab ühele inimesele panna 10 siis lisasin pereliikmena enda andmetega nö teise kasutaja. Et oleks kogused võimalikult mulle täpsed; aga et toitu jätkuks kõigile. Olenevalt söögist, tegime 12-16 kordseid koguseid. Ja pidime ostma ikka suure poti koju, sest toit ei mahtunud lihtsalt ära. Hommikusöögiks puder, tekkis üks lemmik ja seda söön siiani tööpäevade hommikuti. Vahepalaks enamjaolt võileib. Nädalavahetused olid enamjaolt millegi uue ja huvitava proovimiseks, mida teha nagu ühekordselt söömiseks. Kindlasti võin väita, et raha kokkuhoid oli meeletu. Tänu ostunimekirjale, oli megahea poes käija. Poes käisimegi pigem korra nädalas. Ostad kõik vajaliku ära, siis on muretu. Teadsin ju grammipealt kui palju mul midagi vaja on, plus saad ka muid asju ise lisada, super!

Tänu Fitlapi kavale, hakkasin järjest ära andma suureks jäänud riideid, tänaseks ma arvan; ma olen kogu oma garderoobi välja vahetanud. Sealhulgas enda võimsa kleidikollektsiooni, kuhu tipphetkel kuulus 128 kleiti. Aga kellele ei meeldi uusi riideid osta, eriti, kui saab neid osta juba mitu suurust väiksemaid.

See kindlasti andis motivatsiooni sajaga juurde, sest ma sorteerisin kõik riided, andsin ära ja siis mõtlesin, et nüüd ma ei tohi juurde võtta, sest mul poleks midagi selga panna enam (väike nipp motivatsiooni hoidmiseks).

Mingil hetkel hakkasin tegema kollaaže, vanadest pildidest ja neid vaadata oli küll mega, lihtsalt näha kuidas kahaned. Mingil hetkel hakati ka tähele panema, et keha jääb väiksemaks, ja ka komplimendid, mis siis sain, andsid jaksu juurde.

Hetkel tegelen siis veidi oma keha trimmimisega. Aegajalt teen kodus bodycombati trenne. Ja õhtuti kõhulihaseid, plank'i ja reitele harjutusi. Peale seda kaalukaotust jõudsin ma vist teha oma elu esimese kätekõverduse (kindlasti treenis ka töö käelihaseid ja need kaks asja said siin kokku).

Minu viis nippi :

  1. Tee endast kohe pilt, tee lausa mitu ja ära tee nii, et oleks ilus vaadata, vaid jahmata enda reaalsusega end
    (mind aitas kui nägin teiste tehtud pilte endast, näed pigem end teise nurga alt) ( pilte on pärast tore teha samade riietega, mis on suureks jäänud, siis näed eriti hästi enda muutust).
  2. Planeeri oma söögikorrad igaks päevaks ette (nädalamenüü, mitte päeva kaupa).
  3. Tee endale komplimente, leia endas igapäev midagi ilusat.
  4. Kui lisaks teha trenni või kasvõi jalutamas käia, on endal ka hea tunne pärast.
  5. Ole sihikindel. Isegi kui libastud, saab alati uuesti alustada. Pea meeles, et sa teed seda endale.

 

 

Lae alla Fitlap toitumiskava äpp IOS või Android telefoni jaoks

Google play
App store