Kristina Kasemägi

22 a74 kg ennetulemus 59 kg

Olin võtnud ka varasemalt 2019. aastal  enne rasedaks jäämist alla fitlapiga 12 kg, siis teadsin kohe peale sünnitust, mais 2020, et hakkan jälgima taas fitlapi. Rasedusega võtsin juurde umbes  20 kilogrammi (täpselt ei tea, sest ei julgenud enam lõpuks kaalule astuda) ning haiglasse jäi ainult 7 kilogrammi ehk tulin koju 74 kilogrammisena. Mina, kes enne rasedust olin enda elu parimas vormis ei suutnud sellise numbriga leppida. Hakkasin kohe koju jõudes toituma 75%  fitlapi kava järgi ja kõndisin päevas 5-7 kg, kuid selle asemele, et kaal langema hakkaks püsis paar nädalat kaal sama. Praegu tagant järgi vaadates tean, et panin oma kehale liiga suure koormuse peale ning minu puhul ei aidanud kaalulangetamisele kaasa imetamine, sest poja oli väga kiire sööja-  maksimaalselt 7 minutit rinnal ja söödud. Lõpuks siiski hakkas kaal langema ja suve lõpuks (oktoobriks) oli kaal 67,5.

Suvel ei olnud 100% kavas, seetõttu ka kaalulangus ei olnud nii suur. Aga tõsisemalt hakkasin kaalulangetamisega tegelema oktoobris, siis lõpetasin ka imetamise ära. Peale imetamise lõppu tundsin, et nüüd on rohkem energiat ja ei ole enam meeletuid isusid.

Fitlapis meeldib mulle...

Fitlapi toitumiskava juures meeldib kõige rohkem see, et on väga palju erinevaid retsepte ning ka imeline funktsioonloo oma retsept. Selle abiga saan koostada endale sellise toidu, mille järgi isu on. Samuti jääb rohkem raha alles, lähen kindla nimekirjaga poodi ja ei osta mõttetut ninni-nänni.

Kaalukaotus on muutnud mind taas enesekindlamaks. Ma pole kunagi otseselt oma keha häbenenud, aga kui olin raskem, siis tundsin ennast enda kehas väga halvasti. Saan kanda jälle ilusaid riideid (nt teksapüksid), toitun tervislikumalt ja mitmekesisemalt.

Minu motivatsiooniallikad: 

  • Kui näen hommikul, et kaal on langenud, siis annab see motivatsiooni veel edasi pingutada (jah, ei tohiks kaaluda igal hommikul, aga minul annab kaalu langemine motivatsiooni juurde)
  • Vaatan oma vanu pilte, kus kaalusin 58 kilogrammi.
  • Kuna ka sõbranna teeb Fitlapi ja kui ta ütleb, et tal kaal langenud, siis tekib võistlushimu ning tahan olla ka nii tubli.
  • Facebooki Fitlapi toetusgrupp- erinevad kaalulangetamise lood on motiveerivad
  • Mu sees on mälestus tundest, kuidas ma tundsin ennast siis, kui kaalusin 58 kilogrammi ja hetkel 59 kilogrammisena tunnen seda sama tunnet.

Minu nipid Fitlap toitumiskava kasutamiseks:

  • esialgu tehagi kergemaid retspte- nt kartulid hakklihaga- kiire, maitsev ja lihtne;
  • kui ma  ei oleks olnud vaimselt/sisemiselt valmis kaalu alandama, siis ma näiteks ei oleks suutnud oma eesmärki täita- kõik algab inimese seest;
  • seada endale enam-vähem kindlad kellaajad söömiseks;
  • toidude ette planeerimine- mina planeerin ette kuskil 4-5 päeva lõuna- ja õhtusöögi (tavaliselt on lõuna- ja õhtusöök samad);
  • kindlasti tuleb endale nädalas korra lubada üks korralik patutoidukord- see tõesti aitab;
  • Juua vett- isiklikult joon väga palju, just viimasel ajal;
  • Liituda kindlasti facebooki Fitlapi toetusgrupiga- saab väga palju retseptide ideid ning enamasti saab oma küsimustele/probleemidele head nõu;
  • Kui kaal ei ole nädal langenud, siis ei tohiks heita meelt. See kaal hakkab lõpuks kindlasti langema (äkki just sel kaalumise päeval hoiab keha vett kinni või mingi muu põhjus)
  • leida endale sõber/sõbranna, kellega arutleda toitumiskava üle ja teineteist motiveerida. Mina leidsin endale inimese, kellega tihti arutlesime ning kuna koos on ikka lõbusam küpsetada, siis ka küpsetasime erinevaid magustoite;
  • tuleb meeles pidada, et toitumine on kõige alus. Jah, ma võin liikuda palju ja teha trenni, aga kui ei toitu õigesti, siis ilmselgelt kaal ei lange.

Lae alla Fitlap toitumiskava äpp IOS või Android telefoni jaoks

Google play
App store